Vývoj korporátnej identity pre novú hudobnú sociálnu sieť
Donate to Band je úplne novou charitatívnou sociálnou sieťou, ktorá napomáha hudobníkom propagovať ich vlastnú tvorbu, vytvoriť a rozšíriť ich publikum, ako aj získavať dary, ktoré im pomôžu pri tvorbe.
Dizajn loga
Logo je veľmi dôležitým prvkom pri identifikácii sociálnych sietí a preto sme chceli vytvoriť unikátny znak, ktorý by bol ľahko rozpoznateľný, atraktívny a relevantný. Po úvodnej fáze navrhovania sme dospeli k nezvyčajnému riešeniu, tendenčnej textovej kompozícii uzavretej vo vlnitom okrúhlom tvare. Chceli sme, aby logo poskytlo umelcom široké spektrum použiteľnosti, tak aby ho mohli použiť vo vlastných produktoch a reklamných predmetoch.




Typografie
Font je dôležitou súčasťou dizajnu korporátnej identity, nesie funkčnú a estetickú funkciu, jednoducho sa chápe a odlišuje od konkurencie. Vybrali sme rodinu fontov Gotham, ktorá vytvára dôležitý kontrast a javí sa dynamicky v kontraste s typografickým riešením logotypu.

Implementácia identity značky
Chceli sme vytvoriť čo najjednoduchšie a najflexibilnejšie možné logo, ktoré by umožňovalo muzikantom aplikovať ho na vlastné produkty pre získanie si väčšieho publika k vlastným webovým profilom. Pre tento účel sme vytvorili množstvo ilustrácií ukazujúcich rôzne kreatívne využitia loga.










Dizajn webovej stránky
Pri tvorbe webovej stránky sme chceli zaviesť čo najjednoduchšie a najpohodlnejšie rozhranie, ktoré by bolo zároveň vyhovujúcim pre skupiny, umelcov, ako aj užívateľov hľadajúcich nejakú novú hudbu.



