Language:
Slovenský English Русский

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu

Avorio Media je kanadská internetová marketingová agentúra. S rastúcim záujmom o novú technológiu "Rozšírenej reality" sa agentúra rozhodla urobiť rebranding a zamerať sa na poskytovanie svojim zákazníkom inovatívne riešenia použitím najmodernejšej technológie.

Ciele

Nové logo by nemalo mať len abstraktný, nereálny tvar, no malo by mať jasnú spojitosť s fyzickou realitou a teda malo by niesť posolstvo napredovania za hranice. Všeobecné vnímanie loga by malo byť jednoduché, moderné a elegantné.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Inšpirácia

Tvorba znaku

Znak je inšpirovaný prácou Moebia a iných známych abstraktných maliarov. Chceli sme vytvoriť neuveriteľný nereálny symbol, no zároveň použiť jednoduchý a veľmi hmatateľný tvar.

Výsledný tvar je moderný, atraktívny a reprezentuje myšlienku rozšírenej reality.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu

Typografia

Hlavným cieľom navrhovaného typografického riešenia bolo doplňovať znak a zdôrazniť všeobecnú predstavu loga ako moderného, technologicky sofistikovaného a futuristického základu. Z toho dôvodu vytvorený font opakuje tvary označenia.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu

Logotyp

Konečný logotyp je veľmi svetlý, bohatý a dynamický a spĺňa všetky pôvodné ciele kladené na túto úlohu. Výsledkom je, že naša práca bola ocenená medzinárodnou komunitou dizajnérov značiek, manažérov značiek a bola zahrnutá v dvoch široko publikovaných špecializovaných knihách: LogoLounge 6, LogoLounge Master Library 3 a bola uvedená vo viacerých známych webových stránkach týkajúcich sa identity značky.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu

Použitie loga

Každé dobré logo by malo byť flexibilné a malo by riešiť nasledujúci základný problém – identifikovať a rozlišovať značku od konkurencie. Z toho dôvodu stále navrhujeme s ohľadom na praktické použitie loga v rozličných situáciách, ako aj berúc do úvahy komunikačné kanály.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu

Vizuálny štýl

Vizuálny štýl, podobne ako logo je iba o komunikácii, ktorá reprezentuje značku. Pomohli sme Avorio Media nájsť svoj vlastný zmysel pre štýl a vytvorili sme sériu ilustrácií, ktoré im pomohli vytvoriť korporátne dokumenty a reklamné materiály dôležité pre ich identitu značky.

Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu
Dizajn loga pre kanadskú mediálnu agentúru špecializujúcu sa na rozšírenú realitu